Ще 10 років тому ювелірні інтернет-магазини на пострадянському просторі були дуже рідкісними. І той, хто відкривав торгову точку онлайн, вирішував безліч питань щодо розробки сайту, зручного та зрозумілого для клієнтів. Усьому доводилося вчитися з досвіду зарубіжних колег і на своїх помилках.

Прикраса з дорогоцінним камінням

На прикладі українських ювелірних інтернет-магазинів, ми розглянемо на які 3 різні групи вони діляться:

1. Гіпермаркет

До цієї категорії входять ювелірні магазини, які включили до свого асортименту тисячі виробів від різних виробників. В Україні це: «Ювелірна карта», Gold.Ua, «Eurogold» або «В золоті».

Є два типи гіпермаркетів:

  • Ювелірні магазини, які не мають свого складу. Вони в реальному часі відстежують товарні залишки на складах постачальників. При замовленні у такому магазині нерідко виникають ситуації, коли на сайті товар є, а в наявності його немає.
  • Магазини, що працюють як онлайн, так і офлайн. Наприклад, «Ювелірна карта» представлена 30 торговими точками по всій Україні. Клієнт завжди отримує достовірну інформацію про те, в якому з них він може купити золоту прикрасу прямо зараз.

У гіпермаркеті Ви знайдете всі види прикрас від пірсингу до кольє. Шукати потрібне зручно завдяки численним фільтрам: за кольором та пробою золота, вагою виробу, типом вставки, ціною.

Придбати сертифіковані GIA діаманти або замовити прикрасу з індивідуальним дизайном можна у офіційного дилера Алмазної Біржі Ізраїлю компанії IDT: https://diamonds-israel.com.

Головна особливість «Israel Diamond Trade» — вартість каменів, яка в два-три рази менша за роздріб у Києві та інших містах. Компанія здійснює продаж безпосередньо з Ізраїльської Алмазної біржі, а також самостійно займається огранюванням алмазів та виготовленням прикраси.

2. Ювелірний інтернет-магазин від виробника

Для нього особливо важлива впізнаваність та лояльність покупців. Головний козир фірмового магазину — бренд. Якщо він робить перші кроки на ювелірному ринку, то йому неймовірно важко прорватися на перші позиції в пошуку через обмеженість бюджету на просування. Тому для забезпечення гідного рівня продажу та подальшого розвитку бренду необхідно, щоб клієнти самі шукали його у Google.

Серед українських виробників, які реалізують прикраси через власні ювелірні інтернет-магазини (https://brillianty.net/forum1.html) — компанії «Родинні коштовності», «Гемма», «КАДО» та «Юдора».

Офлайновий ювелірний магазин

В інтернеті Ви  можете купите вироби і світових брендів: Tiffany & Co, Pandora, Les Nereides. Вони не мають проблем із рекламним бюджетом, але висока вартість прикрас звужує цільову аудиторію. Ось чому багато відомих ювелірних будинків обходяться без інтернет-магазинів і обмежуються відкриттям 1-2 бутиків у великих містах.


Двічі на рік ювелірні підприємства представляють весняні та осінні колекції на міжнародній виставці «Ювелір Експо Україна». У травні 2017 року вона зібрала понад 250 компаній та приватних майстрів на одному майданчику — у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза»


3. Дизайнерський ювелірний інтернет-магазин

У ньому продаються роботи молодих дизайнерів, які створюють авторські лінійки золотих та срібних прикрас. Продаж унікальних аксесуарів не гарантує прибутку. Магазин має розробити вдалу рекламну стратегію та знайти свій шлях до серця покупця.

Яскравим прикладом такого інтернет-магазину є концепт-стор «11» Silver Space. Він реалізує оригінальні ювелірні вироби марок «Yastreb», «Гранович», «Ювелірна кондитерська», «Андрій Ласкавий», «Koval».

Сьогодні практично всі ювелірні компанії мають свої онлайн-представництва. Придбання золотих виробів через інтернет перестало розглядатися як ненадійний захід, а стало такою ж звичною справою, як дистанційна покупка одягу та косметики.

Дедалі більше покупців спочатку шукають прикраси з діамантами в інтернет-каталогах, а потім йдуть у магазин. Якщо найближча торгова точка бренду знаходиться в іншому місті, замовляють виріб з доставкою додому.

Читайте також: Що можуть приховати ненадійні продавці ювелірних виробів із діамантами? >>>


Передрук статті на інших сайтах вітається за умови збереження гіперпосилань у тексті статті та вказівки активного гіперпосилання на джерело https://brilliants.com.ua.